2008. február 9., szombat

Üdv mindenkinek!

Üdv!

Egy egyetemi órámnak köszönhetően gondoltam úgy, hogy kéne készítenem egy blogot, ahol kifejthetem a gondolataimat, érzéseimet és megmutathatom másoknak az írásaimat, szóval, ma mivel egyedül voltam itthon, és unatkoztam, nekiálltam. Meglátjuk, hogy mi sül ki belőle... Remélem, hogy lesz pár olyan gondolatom, ami másokat is érdekel majd, és ha néha butaságokról irogatnék, nézzétek el nekem.
Ha bárkinek bármiféle megjegyzése lenne a bejegyzéseimhez, szívesen olvasom, akkor is, ha negatív, de építő kritika. Remélem, hogy minél többen írtok majd nekem, és ezáltal sok új és érdekes embert ismerhetek majd meg, és esetleg gazdagodhatok néhány baráttal is.

"A szegény ember is lehet erős, ha elkötelezett barátság fényét sugározza. Ugyanakkor a legjómódúbb ember is szegény és nyomorult, ha nincs egyetlen barátja sem, akivel megoszthatja szíve titkait." (James Gibbons)

3 megjegyzés:

s@só írta...

Üdv a történelmet, gondolkodást szeretők táborában.
Kellős dolgokat céloztál meg, néha néz be az "én boltomba" és kedvenceimhez is. Szeretettel várunk.
üdv: s@só

s@só írta...

Javítás: ...persze két zével nézz be...

Riena írta...

Szia! Köszi, hogy írtál. Mindenképpen benézek (itt csak egy zével :) ) a blogodra. Remélem, hogy te is benézel még hozzám. :)